zondag 7 mei 2017

Kleur

Ofwel ben je een die-hard fan van deze blog, maar de kans is veel groter dat je bent doorgestuurd via de crea-hop, een soort van kettingbrief alleen dan met bloggers. Een leuke manier om kennis te maken met andere blogs. Ik stuur jullie door naar blog A. Die stuurt je door naar B. Die naar C. Je hopt van blog naar blog tot je weer terecht komt op het blog waar je begonnen bent en dus het kringetje rond hebt. Wellicht komen jullie dus nu net ezraschrijft.nl, en ik ga jullie meteen al weer doorsturen naar http://sopoposew.blogspot.be/2017/05/crea-hop-blogtour-and-give-away_8.html


Maar wat sta ik hier dan te doen? Wel, ik heb ook een ideetje uitgewerkt rond het thema-kleur, namelijk een inkleurbare Kleenex-dooshoes. Het is bedoeld als dankje voor het einde voor het schooljaar, voor de juf van mijn zoon. Zijn inkleurtalenten zijn nog eerder beperkt, zoals je kunt zien, maar ik hoop dat de juf het als persoonlijk en bruikbaar zal ervaren.


 

 Ik had nog een restje stof over, dus ik heb nog een tweede (niet ingekleurd) exemplaar onder mijn naaimachine liggen. Dit exemplaar kan je nu winnen. Laat hier een berichtje na, met een goede reden waarom jij dit wel kunt gebruiken, en wie weet contacteer ik je binnenkort....



13 opmerkingen:

  1. Wat een origineel idee, hopelijk vindt de juf het ook leuk! Ik doe graag mee met de winactie, want mijn peuter is sinds kort op de psz begonnen en sindsdien heeft ze vaak een snotneus. Succes met hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Succes met de hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt ☻ Liefs ElsaR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Ik wil er wel eentje winnen voor de juf van Juliette, juf Noortje van de instappertjes. De to is met doekjes staat nooit ver in de klas, maar met een hoesje is het zoveel leuker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke hoes. Die gaat juf zeker leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk, als juf vind ik hem erg leuk om in de klas te gebruiken. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn dochtertje van 5 zou dat super vinden om in te kleuren en om de tissudoos op haar nachtkastje te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Bedankt voor het mee doen aan de Crea-Hop :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een origineels idee, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee die blog-hop!
    Springen van de ene naar de andere blog.
    Ik doe ook graag mee met de give-away. Onze jongste dochter heeft ook nog beperkte inkleurcapaciteiten, maar ik ben er zeker van dat ze 't wel heel leuk zou vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk en heel persoonlijk. Het wordt stilaan tijd dat ik ook aan de eindeschooljaar kadootjes begint ��

    BeantwoordenVerwijderen