maandag 16 september 2019

Parenthack #schoonmaak

Voor zij die vandaag mijn huis binnentreden: opgepast!
Het is hier zowaar gepoetst vandaag!

Gepoetst denk je? Enkel het toilet? Of de choco van de kasten weggedaan? Of die yoghurt-plak-plek op de vloer?

Nee, nee, echt gepoetst.

Of toch redelijk deftig :-).

Ik heb zaterdag namelijk een fantastisch speelgoedje gekocht, in de plaatselijke Ald* (niet gesponserd!).

Ben je er klaar voor?

Ziehier:


Een stofzuiger, denk je? Jaja, maar niet zomaar een stofzuiger.
Het is een draadloze stofzuiger die mijn kinderen kunnen opheffen. Waw, een wonder. En hij werkt ook echt (wat wel mag voor 100 euro).
En mijn kinderen zijn er zot van, ze hebben er al heel het weekend mee 'gespeeld' en hij maakt nog nauwelijks lawaai ook.

In tegenstelling tot ons vorige model:


Oké, het was maar 20 euro voor deze, maar toch wel een miele, maar hij deed het voor geen meter. En met de batterijen erin maakte hij ook nog eens een oververdovend lawaai. Zonder batterijen ook trouwens.

Het is een kleine investering, maar meer dan waard moet ik zeggen.
Ik mis enkel nog een paar opties, namelijk
- de lego-opruim-optie voor het stofzuigen wordt aangevat
- de leeg het afvalbakje in de vuilnisbak en niet ernaast-optie.

Maarja, het is dan ook een product van den aldi hé. Misschien dat Bol.com deze opties wel aanbiedt :-).

Hopelijk raken mijn kinderen hun nieuwste speelgoedje nog lang niet beu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten