vrijdag 25 januari 2019

Gezocht: sokken maat 27-30 met een uil op

Bij deze graag volgend opsporingsbericht: we zijn dringend op zoek naar kindersokken, de maat bij voorkeur tussen 27 - 30, met een tekening van een uil op, alias een Furby.



Mijn dochter draagt al heel de week dezelfde sokken. Die met de uil op. Ik ga niet verder ingaan op de geur van die sokken vandaag. Maar ik vind het allemaal een enorm dilemma. Eerst en vooral heeft mijn ochtenhumeur geen zin in het drama als ik voorstel om verse sokken aan te trekken in de ochtend. Een vers slipje lukt wel. Maar sokken, owee, het moeten die met de Furby op zijn. En eigenlijk vind ik het stiekem ook wel een beetje straf dat mijn 3-jarige dochter al zo een sterk karakter heeft. Ze weet exact wat ze wil, ze houdt keihard vol. Bewonderenswaardige eigenschappen toch, of misschien toch maar normaal voor een 3-jarige. Ik heb haar al proberen te verleiden met Frozen en Paw Patrol sokjes, maar helaas....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten