maandag 14 januari 2019

Het is gebeurd

Ik heb het gedaan. Nochtans was ik zo van plan om het dit jaar niet te doen....
Ik heb een lijstje opgesteld voor 2019. Geïnspireerd door deze blogpost. Omdat ik weet dat er zoveel dingen zijn die er nooit van komen. En door het te plannen komt het er degelijk wel eens van.
Dus dit is het: mijn lijst voor 2019
 Opmerkingen:
- Die triatlon, ik bedoel maar een achtste of zo. Ik had daar vorig jaar eigenlijk wel serieus van genoten.
- En die 10 km lopen in Kortrijk, ik weet dat ik dat niet ging doen. Maar ik heb er eigenlijk toch wel goesting in, vooral nu de 5 km zo vlot gaat.
- Sommige dingen ben ik al begonnen, zijnde regelmatig een verhaaltje voorlezen aan de kinderen
- Die hond uit het asiel ga ik niet in huis nemen. Ik wil er gewoon eens mee gaan wandelen :-).
- Veel dingen zijn al gepland: de kampeerreis is al geboekt (naar de Loire), ik ben ingeschreven voor een mindfulnesscursus, ik heb al tickets voor de opera, ik heb al een eenmalige yogales op het oog, en er is al een schoonheidsbehandeling geboekt.
- Die kindjes piano leren/yoga doen: neem dat niet te serieus. Ik ga misschien eens proberen om kleurstickers op ons keyboard thuis te hangen. En hen zo broeder jakob leren of zo. En die yoga met kinderen kan gerust via een YouTube filmpje.

En toen vroeg iemand mij, je hebt toch een nummer 18 toegevoegd?
De belangrijkste van allemaal?


Ja, dat heb ik toen gedaan. Beste tip ever!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten