zondag 14 oktober 2018

Hoe reset ik een furby?

Ik heb de grote fout gemaakt. Ik heb mijn dochter onlangs voor haar verjaardag een Furby cadeau gedaan. Een tweedehandse dan nog wel. Ik weet niet wat de vorige eigenaars ermee hebben uitgestoken, of wat die twee maanden in de kast hebben gedaan, maar onze Furby is daarenboven ook nog eens gemeen. Ja, inderdaad, je leest het goed, gemeen. Dat ziet er zo ongeveer zo uit:

 
Bij deze wil ik jullie dan ook een heel erg belangrijke levensles meegeven, namelijk: hoe reset ik een Furby? Het is heel eenvoudig en bestaat uit drie stappen:
1. Houd de Furby omgekeerd
2. Druk de mond in
3. Trek aan zijn staart
 
Het ziet er wat raar uit, het is wat zoeken hoe je al die handelingen met 2 handen moet doen. Maar het resultaat is zowaar magisch. Hij lacht terug, woehoe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten