maandag 31 december 2018

Jaaroverzicht 2018



1. Dingen die ik in 2018 voor het eerst deed
- Eens deftig aan mezelf werken
- Een achtste marathon meedoen
- Kamperen met kinderen
- Een striptease show bijwonen
- Een plan-kindje sponseren

2. Dingen die ik mooi vond om te zien
- Mijn kinderen die samen spelen
- Optreden van Yevgueni
- Mijn kinderen die volop in Sinterklaas geloven

3. Dingen waar ik van genoot
- Mindfulness doen
- Mensen verzorgen, alias mijn opleiding tot verpleegkundige
- Imex, ofwel impressie-expressie, ofwel mijn emoties op een creatieve wijze uiten

4. Dingen die ik iedereen kan aanraden
- Overal een herbruikbare koffiebeker meesleuren
- Volgende mindfulness oefening: op een willekeurige plek, stilzitten en je hoofd niet bewegen, en eens heel goed observeren wat je allemaal kunt zien
- Dialectische gedragstherapie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten