maandag 17 juni 2019

Voor die uitMUNTende leerkrachten


Het is weer die tijd van het jaar! Er mogen weer juffen/meester cadeautjes gemaakt worden! Hiep hiep hoera!

Of was dat iets te enthousiast?

Leerkrachtencadeautjes zijn trouwens de perfecte graadmeter hoe het met mezelf gaat. Vorig jaar was het niet meer dan een tekening, wegens 'de dip'. Dit jaar mocht het wel eens iets meer zijn.

En dan is Pinterest natuurlijk je beste vriend. Ik heb zowat een haat-liefde verhouding met Pinterest. Enerzijds onuitputtelijk bron van ideeën, wat met mijn hyperactief brein soms een zalige combinatie is. De beste creatieve ideeën heeft iemand anders uiteindelijk toch al bedacht. En waw, er staan veel ideeën op Pinterest. Anderzijds wordt de lat wel heel hoog gelegd, al zeg ik het zelf. Niemand gelooft toch 90 % van wat op Pinterest te vinden is? Al die Ikea-hacks zijn bij mij trouwens al telkens compleet mislukt. En de betonnen bloempotten van vorige week waren ook alles behalve een succes te noemen (tot grote jolijt van de echtgenoot).

Maar deze pin vond ik toch wel geweldig. Met als ondertitel, voor een uitMUNTende juf/meester. Een muntplantje, hahaha, heb je hem?

Enfin. Mijn kinderen zijn exact 2 minuten eraan bezig geweest. De mama 58 minuten. Zo zie je maar, die juf/meester cadeaus duiden meer op appreciatie van de mama dan van die kinderen zelf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten